2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya

ÍndexÍndex  CalendariCalendari  GALERIAGALERIA  FAQFAQ  CercarCercar  Llista de MembresLlista de Membres  Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

Comparte | 

Ubicaciò interruptor llum de boira darrera

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo 
AutorMissatge
deola

Nombre de missatges : 50
Ubicació : Manresa

MissatgeAssumpte: Ubicaciò interruptor llum de boira darrera   Dc Mar 23, 2011 10:36 am

Hola a tots

Aviam si em podeu ajudar

M'agradarìa saber on porten l'interruptor del llum de boira del darrera els charlestons que el portaven de serie.

El meu ve d'Alemania, encara que ja esta catalanitzat, es del 1986 i si el portava quan el vaig agafar no hi era ni hi ha cap forat.

Puc trobar alguna foto que es vegi el cotxe per dins com sortia de fàbrica?
El interruptor te llum quan s'apreta?
On el posarieu que quedi be?

Adjunto fotos de com ho tinc.

Gràcies cheers cheers

Salut!

Jordi
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
oskar

Ubicació : rubi

MissatgeAssumpte: Re: Ubicaciò interruptor llum de boira darrera   Ds Abr 23, 2011 7:05 pm

bones, suposo que no hi era perque al ser del 86, encara no ho duia, si no tinc mal entes, i segons la informacio que tinc, no van sortir amb llum antiboira a partir del setembre del 87, no se co anaba, mirare a veure si trobo algun detall que es vegi.
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
deola

MissatgeAssumpte: Re: Ubicaciò interruptor llum de boira darrera   Dg Abr 24, 2011 10:41 pm

oskar escrigué:
bones, suposo que no hi era perque al ser del 86, encara no ho duia, si no tinc mal entes, i segons la informacio que tinc, no van sortir amb llum antiboira a partir del setembre del 87, no se co anaba, mirare a veure si trobo algun detall que es vegi.

Ok

Gràcies Oskar

Estic pendent de la teva informaciò.

Salut!

Jordi bounce bounce bounce
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Jordi

Nombre de missatges : 1649
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

MissatgeAssumpte: Re: Ubicaciò interruptor llum de boira darrera   Dg Abr 24, 2011 10:56 pm

Jo no se si el charleston en portava ni en quin any ni en quin pais, el que si que he vist molt que portaven uns interruptors petits on va la llum del intermitent, just a sobre del calusor, veig peró, que tú duus cuatre testimonis lluminosos, aixi que allà ja no hi ha lloc per mes coses, per cert, de que son tantes llums?
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
deola

MissatgeAssumpte: Re: Ubicaciò interruptor llum de boira darrera   Dl Abr 25, 2011 6:35 am

Jordi escrigué:
Jo no se si el charleston en portava ni en quin any ni en quin pais, el que si que he vist molt que portaven uns interruptors petits on va la llum del intermitent, just a sobre del calusor, veig peró, que tú duus cuatre testimonis lluminosos, aixi que allà ja no hi ha lloc per mes coses, per cert, de que son tantes llums?

Hola Jordi
Per cert felicitats atrassades

Els llums de sobre el clausor son la del intermitent, la dels int emergencia, el de las llums curtes i el de les llargues, i al altre banda hi han el del liqu. frens i el del contacte.

Salut!

Jordi cheers
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Jordi

Nombre de missatges : 1649
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

MissatgeAssumpte: Re: Ubicaciò interruptor llum de boira darrera   Dl Abr 25, 2011 7:55 am

deola escrigué:

Hola Jordi
Per cert felicitats atrassades

Igualment Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Ubicaciò interruptor llum de boira darrera   Hoy a las 7:24 am

Tornar a dalt Ir abajo

Ubicaciò interruptor llum de boira darrera
Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Ajuda tècnica :: Electricitat-
Canviar a: