2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya

ÍndexÍndex  CalendariCalendari  GALERIAGALERIA  FAQFAQ  CercarCercar  Llista de MembresLlista de Membres  Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

Comparte | 

V Concentració de vehicles clàssics a Palol de Onyar (Quart)- GIRONA

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo 
AutorMissatge
joanhans*38

Nombre de missatges : 63
Ubicació : Mataró

MissatgeAssumpte: V Concentració de vehicles clàssics a Palol de Onyar (Quart)- GIRONA   Dl Jun 06, 2011 9:36 am

Hola companys i companyes, soc rebut informació de una trobada de clàssics a Palol de Onyar, será el dia 31 de Juliol, esmorzar gratuit per cada cotxe participant, gimcana amb vehicles, sorteix de varis lots i sorteix de una gran panera.

Nosaltres vam estar el any passat i va estar molt bé, aixó vol dir que aquest any tornaré si no hi ha res de nou.

Per a més informes trucar al Tno. 607247889 Vane o 649871977 Antonio

¡¡¡¡OJO!!!! Places limitadas.

SALUTACIONS
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
THOR

Nombre de missatges : 330

MissatgeAssumpte: Re: V Concentració de vehicles clàssics a Palol de Onyar (Quart)- GIRONA   Dc Jun 15, 2011 8:32 am

joanhans*38 escrigué:
Hola companys i companyes, soc rebut informació de una trobada de clàssics a Palol de Onyar, será el dia 31 de Juliol, esmorzar gratuit per cada cotxe participant, gimcana amb vehicles, sorteix de varis lots i sorteix de una gran panera.

Nosaltres vam estar el any passat i va estar molt bé, aixó vol dir que aquest any tornaré si no hi ha res de nou.

Per a més informes trucar al Tno. 607247889 Vane o 649871977 Antonio

¡¡¡¡OJO!!!! Places limitadas.

SALUTACIONS
Bé, nosaltres ens hem apuntat.
Sembla ser que aquesta trobada la fan coincidir amb les festes del poble (al costat de Girona capital).
Tal con diu "joanhans*38", esmorzar gratis, gimcana, rifes, etc.. i al final , qui vulgui, un gran dinar en un restaurant.
El dinar serà de "pago", uns 30, 35€ (no recordo bé), amb cava, etc....
Segurament nosaltres no ens quedarem a dinar.
Entre els objectes sortejats sembla ser que hi ha un pernil.
Si em toca Very Happy Very Happy el reservo per que ens el cruspim en la presentació oficial del "taller" pig pig del trueno&cia. cheers cheers
Bé, això en el cas de que vulguin fer una presentació.
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
THOR

MissatgeAssumpte: Re: V Concentració de vehicles clàssics a Palol de Onyar (Quart)- GIRONA   Dc Jun 15, 2011 8:38 am

En tot cas, quants més hi anem, més posibilitats tenim de que ens toqui la "gran panera", i així tindriem una bona excusa per tornar-nos a trobar i compartir-la. Very Happy Very Happy Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
joanhans*38

Nombre de missatges : 63

MissatgeAssumpte: Re: V Concentració de vehicles clàssics a Palol de Onyar (Quart)- GIRONA   Dc Jun 15, 2011 11:06 am

Hola THOR, jo també estic apuntat, allà ens veurem, bé això si no es veiem abans.

Salutacions
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Jordi

Nombre de missatges : 1649
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

MissatgeAssumpte: Re: V Concentració de vehicles clàssics a Palol de Onyar (Quart)- GIRONA   Dc Jun 15, 2011 6:00 pm

Jo no anire, estrae liat amb el taller, la presentació la farem, pero quan estigui una mica decent, que encara fa molta pudor, i s'han de fer mooooltisimes coses, si hi ha pernil del sorteig farem la presentació amb degustació, jejejeje, si no potser comprem una cama d'um dels veins i ens fem un pernilet. pig pig pig
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
joaquim

Nombre de missatges : 402
Ubicació : san vicenç dels horts

MissatgeAssumpte: sortida palol de onyar   Dj Jun 16, 2011 6:13 am

hola companys jo en principi ho tinc una mica complicat perque començo les vacances i encara o les tinc acabades de montar pero si puc vidre...esmorçar gratis ?? que guay..ja hos dire algo Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Angels

Nombre de missatges : 276
Ubicació : Cerdanyola del Valles

MissatgeAssumpte: Re: V Concentració de vehicles clàssics a Palol de Onyar (Quart)- GIRONA   Dt Jun 28, 2011 7:25 am

JO!!!! quina llastima encarà no podem portar en Perdigon a veure per l'any vinent
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
eloi

Nombre de missatges : 11
Ubicació : Mataro

MissatgeAssumpte: Re: V Concentració de vehicles clàssics a Palol de Onyar (Quart)- GIRONA   Dv Jul 29, 2011 10:43 am

Al final nosaltres si que anirem a Palol.
En Joan i Cia ens han "presionat" JE,JE.........
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
THOR

MissatgeAssumpte: Re: V Concentració de vehicles clàssics a Palol de Onyar (Quart)- GIRONA   Ds Jul 30, 2011 6:59 am

Bé, si tot va bé, demà ens trobem.
A veure si ens fa bon temps sunny sunny sunny , perquè avui.... per aquí n'ha caigut una de bona.
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: V Concentració de vehicles clàssics a Palol de Onyar (Quart)- GIRONA   Hoy a las 5:18 am

Tornar a dalt Ir abajo

V Concentració de vehicles clàssics a Palol de Onyar (Quart)- GIRONA
Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Trobades :: Trobades a Catalunya-
Canviar a: