| | V Concentració de vehicles clàssics a Palol de Onyar (Quart)- GIRONA | |
|
| Autor | Missatge |
|---|
joanhans*38

Nombre de missatges: 63 Fecha de inscripción: 18/01/2011 Edad: 65 Ubicació: Mataró
 | Assumpte: V Concentració de vehicles clàssics a Palol de Onyar (Quart)- GIRONA Dl Jun 06, 2011 10:36 pm | |
| Hola companys i companyes, soc rebut informació de una trobada de clàssics a Palol de Onyar, será el dia 31 de Juliol, esmorzar gratuit per cada cotxe participant, gimcana amb vehicles, sorteix de varis lots i sorteix de una gran panera. Nosaltres vam estar el any passat i va estar molt bé, aixó vol dir que aquest any tornaré si no hi ha res de nou. Per a més informes trucar al Tno. 607247889 Vane o 649871977 Antonio ¡¡¡¡OJO!!!! Places limitadas. SALUTACIONS |
|
 | |
THOR

Nombre de missatges: 291 Fecha de inscripción: 22/05/2011 Edad: 57 Ubicació: Mataró
 | Assumpte: Re: V Concentració de vehicles clàssics a Palol de Onyar (Quart)- GIRONA Dc Jun 15, 2011 9:32 pm | |
| | joanhans*38 escrigué: | Hola companys i companyes, soc rebut informació de una trobada de clàssics a Palol de Onyar, será el dia 31 de Juliol, esmorzar gratuit per cada cotxe participant, gimcana amb vehicles, sorteix de varis lots i sorteix de una gran panera.
Nosaltres vam estar el any passat i va estar molt bé, aixó vol dir que aquest any tornaré si no hi ha res de nou.
Per a més informes trucar al Tno. 607247889 Vane o 649871977 Antonio
¡¡¡¡OJO!!!! Places limitadas.
SALUTACIONS |
Bé, nosaltres ens hem apuntat. Sembla ser que aquesta trobada la fan coincidir amb les festes del poble (al costat de Girona capital). Tal con diu "joanhans*38", esmorzar gratis, gimcana, rifes, etc.. i al final , qui vulgui, un gran dinar en un restaurant. El dinar serà de "pago", uns 30, 35€ (no recordo bé), amb cava, etc.... Segurament nosaltres no ens quedarem a dinar. Entre els objectes sortejats sembla ser que hi ha un pernil. Si em toca el reservo per que ens el cruspim en la presentació oficial del "taller" del trueno&cia.  Bé, això en el cas de que vulguin fer una presentació. |
|
 | |
THOR

Nombre de missatges: 291 Fecha de inscripción: 22/05/2011 Edad: 57 Ubicació: Mataró
 | Assumpte: Re: V Concentració de vehicles clàssics a Palol de Onyar (Quart)- GIRONA Dc Jun 15, 2011 9:38 pm | |
| |
|
 | |
joanhans*38

Nombre de missatges: 63 Fecha de inscripción: 18/01/2011 Edad: 65 Ubicació: Mataró
 | Assumpte: Re: V Concentració de vehicles clàssics a Palol de Onyar (Quart)- GIRONA Dj Jun 16, 2011 12:06 am | |
| Hola THOR, jo també estic apuntat, allà ens veurem, bé això si no es veiem abans.
Salutacions
|
|
 | |
Jordi

Nombre de missatges: 1245 Fecha de inscripción: 04/10/2010 Edad: 41 Ubicació: Esplugues de Llobregat, Barcelona
 | Assumpte: Re: V Concentració de vehicles clàssics a Palol de Onyar (Quart)- GIRONA Dj Jun 16, 2011 7:00 am | |
| |
|
 | |
joaquim

Nombre de missatges: 269 Fecha de inscripción: 11/06/2011 Edad: 41 Ubicació: san vicenç dels horts
 | Assumpte: sortida palol de onyar Dj Jun 16, 2011 7:13 pm | |
| hola companys jo en principi ho tinc una mica complicat perque començo les vacances i encara o les tinc acabades de montar pero si puc vidre...esmorçar gratis ?? que guay..ja hos dire algo |
|
 | |
Angels

Nombre de missatges: 261 Fecha de inscripción: 23/12/2010 Edad: 46 Ubicació: Cerdanyola del Valles
 | Assumpte: Re: V Concentració de vehicles clàssics a Palol de Onyar (Quart)- GIRONA Dt Jun 28, 2011 8:25 pm | |
| JO!!!! quina llastima encarà no podem portar en Perdigon a veure per l'any vinent |
|
 | |
eloi

Nombre de missatges: 11 Fecha de inscripción: 27/04/2011 Edad: 43 Ubicació: Mataro
 | Assumpte: Re: V Concentració de vehicles clàssics a Palol de Onyar (Quart)- GIRONA Dv Jul 29, 2011 11:43 pm | |
| Al final nosaltres si que anirem a Palol. En Joan i Cia ens han "presionat" JE,JE......... |
|
 | |
THOR

| Assumpte: Re: V Concentració de vehicles clàssics a Palol de Onyar (Quart)- GIRONA Ds Jul 30, 2011 7:59 pm | |
| Bé, si tot va bé, demà ens trobem. A veure si ens fa bon temps  , perquè avui.... per aquí n'ha caigut una de bona. |
|
 | |
| | V Concentració de vehicles clàssics a Palol de Onyar (Quart)- GIRONA | |
|