2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya

ÍndexÍndex  CalendariCalendari  GALERIAGALERIA  FAQFAQ  CercarCercar  Llista de MembresLlista de Membres  Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

Comparte | 

Ruta de 750km amb els foreros xesco i vicent_ibz

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo 
AutorMissatge
nel

Nombre de missatges : 525
Ubicació : Tàrrega

MissatgeAssumpte: Ruta de 750km amb els foreros xesco i vicent_ibz   Dl Abr 08, 2013 9:17 am

Aquesta setmana passada em va venir a visitar el forero vicent_ibz (tot i que aquest últim no va venir amb 2cv, se'l va deixar a la illa) i vam decidir amb el Xesco, fer una petita ruta pel sud de frança aprofitant per visitar el famós desguaç de Narbonne

us penjo unes quantes fotos,

Molt bona ruta amb bona companyia!

espero que us agradin

Editat per darrera vegada per nel el Dc Abr 10, 2013 5:29 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
joaquim

Nombre de missatges : 402
Ubicació : san vicenç dels horts

MissatgeAssumpte: Re: Ruta de 750km amb els foreros xesco i vicent_ibz   Dt Abr 09, 2013 4:33 am

ostres quina cantitat de neu que encara hi queda es impresionant....i les fotos de Carcassonne...que maco jo hi estat fa uns 10-12 anys i encara no tenia el meu aixi que ya ho saps Dani..ja estas montant una sortida per anar-hi cheers i el desguas quina passada et deus de tornar majara amb tant de cotxes... Shocked
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Vicent_ibz

Nombre de missatges : 12
Ubicació : Eivissa

MissatgeAssumpte: Va ser inolvidable!!!   Dc Abr 10, 2013 1:11 am

Moltes gracies Nel!! aquest viatge va ser inolvidable!! i no només per anar a França, sinó per totes les coses que vaig poder fer durant sa setmana que hem vas tenir d'ocupa a casa teva ^^ Com ja t'he dit: Moltes gracies!!! Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Ruta de 750km amb els foreros xesco i vicent_ibz   Hoy a las 9:10 pm

Tornar a dalt Ir abajo

Ruta de 750km amb els foreros xesco i vicent_ibz
Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Altres :: Galeria fotogràfica-
Canviar a: