2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya

ÍndexÍndex  CalendariCalendari  FAQFAQ  CercarCercar  Llista de MembresLlista de Membres  Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  
Comparteixi | .

II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo 
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4  Següent
AutorMissatge
misnenasdoscv

Nombre de missatges: 273
Ubicació: SABADELL

MissatgeAssumpte: Re: II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011   Dt Des 28, 2010 8:29 pm

Buenas, saludos,apuntame al la calçotada Jordi ,Merche, Dani y Laura Apunta 40 calçots.Nos vemos el año que viene.
Feliz año nuevo a todos.
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Jordi

Nombre de missatges: 1246
Ubicació: Esplugues de Llobregat, Barcelona

MissatgeAssumpte: Re: II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011   Ds Gen 01, 2011 7:06 pm

apuntados estais, asi te devuelvo la guantera de muestra que me dejaste, ya he terminado la mía, ha quedado bastante bien, ya la verás.

Que tothom s'abrigui be per venir a la calçotada, que s'anuncien temperatures extremes per els propers dies.
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
sergi2cv

Nombre de missatges: 39
Ubicació: Premià de Dalt

MissatgeAssumpte: Hola Amics   Ds Gen 01, 2011 7:40 pm

Aquí soc de nou. Pensaveu que us lliurarieu de mi?... Doncs no, i menys si es tracta de devorar calçots. Be aquest cop no podré portar cap bicilindric però amb el romesco hi podeu comptar. En principi vindrem la Montse i jo a falta de confirmar el cunyat que soposo que voldrà repetir. Vindré amb el c3, sempre se li poden desconectar dues bujies...

Fins el dia 16 i un molt bon 2011 per a tothom.
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Eduardyane6

Nombre de missatges: 28

MissatgeAssumpte: Re: II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011   Ds Gen 01, 2011 9:52 pm

Faré tot el possible per anar-hi.
Pel tema calçots, no sóc gaire golafre, amb uns 10 en faré prou. El resto ja ho portaré de casa.
Aniré amb el dyane.
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
curbaril

Nombre de missatges: 10
Ubicació: girona

MissatgeAssumpte: calçotada bicilindrica   Dl Gen 03, 2011 10:05 pm

Bones i bon any per a tothom,nosaltres també ens i apuntem....un charly,dos adults ,una adolescent¡¡¡¡¡¡i dos d´iguals d´entremeliats,Jordiet contam uns 30 en total,doncs a la mainada no els hi agradan,ara que allà igual s´en cruspeixen uns quants...enviam planol de situació ,que ja em vaig perdre l´any passat.......molt bona idea la de repetir lloc ,ara l´ any passat molta gent va passar fred a l´hora de dinar i just després....nosaltre mirarem d´esser aviadet i retallar estona a la tarda, i així marxar d´hora i fer camí si podem amb llum solar.....tot dependrà del dia es clar.Salutacions
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Jordi

MissatgeAssumpte: Re: II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011   Dt Gen 04, 2011 12:13 am

Ja esteu comptats tots, Com be dius Joan, es mirara de retallar la tornada ja que a partir de les 4-5 ja fa bastant de fred, es per aixo que es comença a xurrascar calçots lo abans posible i que es faran varies graelles alhora per tal de tenir-ho tot ben aviat cuit, la idea es que si es vol allargar la vetllada es faci venint mes d'hora per tal de no morir congelats What a Face ja que al mati fa més bo pel tema de l'orientació envers el sol de la zona de lleure, que allà marxa de seguida.
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Jordi

MissatgeAssumpte: Re: II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011   Dv Gen 07, 2011 5:45 pm

Amb aixó aniriem calentets a la calçotada, "LA BATAMANTA!"

http://www.youtube.com/watch?v=shLNO7fY2hc
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
nel

Nombre de missatges: 395
Ubicació: Tàrrega

MissatgeAssumpte: Re: II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011   Dv Gen 07, 2011 6:08 pm

Tocarla da mas grima que el vigote de tu prima!!!! Laughing Laughing Laughing Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
noke

Nombre de missatges: 230

MissatgeAssumpte: Re: II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011   Ds Gen 08, 2011 4:01 pm

Prefiero el cariñena!
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
sergi2cv

Nombre de missatges: 39
Ubicació: Premià de Dalt

MissatgeAssumpte: Re: II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011   Ds Gen 08, 2011 8:35 pm

Hola companys, al final serem 2 adults i la salsa romesco. Per a nosaltres crec que amb 35 calçots n'hi haurà prou. Be fins diumenge.
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
tremacer

Nombre de missatges: 55
Ubicació: tremp (lleida

MissatgeAssumpte: Re: II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011   Dg Gen 09, 2011 3:30 pm

Os desitjo que ho paseu molt be,espero que entengeu que no hi vagi,pero em queda molt lluny per no mes anar a esmorsar,si paseu fred penseu en los del pirineu Wink aixo si que es fred jeje.
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Jordi

MissatgeAssumpte: Re: II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011   Dg Gen 09, 2011 8:42 pm

Ostres Josep, he vist que habies escrit i hem pensava que t'arribaves, quina llastima que no hi vinguis, pensa que amb el rayo-c8 et plantes aqui en menys de tres horetes, tinc el suport de llauna d'oli, encara el vols?, també tinc una coseta per que me li facis una pulida, son un parell de caballets d'alumini, pero ja farem una trobada més a prop de casa teva perque no tinguis excusa i t'ho passo tot.
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
tremacer

Nombre de missatges: 55
Ubicació: tremp (lleida

MissatgeAssumpte: Re: II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011   Dg Gen 09, 2011 9:05 pm

Jordiet escrigué:
Ostres Josep, he vist que habies escrit i hem pensava que t'arribaves, quina llastima que no hi vinguis, pensa que amb el rayo-c8 et plantes aqui en menys de tres horetes, tinc el suport de llauna d'oli, encara el vols?, també tinc una coseta per que me li facis una pulida, son un parell de caballets d'alumini, pero ja farem una trobada més a prop de casa teva perque no tinguis excusa i t'ho passo tot.

Tios,ja em sap greu,si ho tingues tant facil com vosaltres i tant que hi aniria,pero ja saps que la parenta no m'acompanya en la meva botjeria dels 2cv,i si ting que anar sol es una mica pal i per tant poc temps encara mes,lo del soport de la llauna ja el ting,gracies al Carles i mel va donar nou de trinca Shocked ,de totes formes t'ho agraeixo,lo dels caballets si no et vols esperar diguem-ho i mels envies i asunto resuelto.
Hau mandarres no begueu molt i no mengeu molts calçots que despues fan pets Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
danitv

Nombre de missatges: 13

MissatgeAssumpte: Re: II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011   Dg Gen 09, 2011 9:11 pm

El Tremacer se raja?????
Pero si tu eres un tío trempao!!!!!
(es broma, solo por pinchar un poco a ver si encuentro arteria......)
Lástima que no vengas, porque tenía muchas ganas de conocerte en persona. Y descojonarme contigo, claro... Pero es cierto que está lejos para ti. A ver si la proxima es mas cerca y nos vemos "In Vivo"
Un abrazo!!
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Jordi

MissatgeAssumpte: Re: II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011   Dl Gen 10, 2011 9:41 am

Josep, la meva dona m'acompanya si no troba cap excusa per escaquejarse, ja t'entenc, El Nel en tenia una preparada per les terres de Lleida, suposso que a aquesta vindras, el Xesco baixa amb la bala negra i aixo que esta mes lluny que tu(dos o tres minits mes lluny Laughing Laughing Laughing ) pero si quye es veritat que fa pal baixar per només una estona, a més per passar fred, pero esta divertit i et perdras el sahara d'en Lupas, el deixa provar, l'any passat jo el vaig dur, si trobo el video t'el penjo.
els caballets no hem corren gens de pressa, així que quan ens trobem, quan sigui ja t'els passo.

Que poquet falta!, avui m'acostare a la fusteria a que hem guardin llenya, si no a desfer palets

ja he trobat el video que va filmar en misnenas:
http://img607.imageshack.us/i/srr.mp4/

en jordiet carregantse el cambi de marxas del sahara!
encara no habiem arreglat el segon motor i pèr aixo no engegava, cada cop que sento la rascada que li vaig fotre hem fa mal. Embarassed
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari

II Calçotada Bicilindrica- 16 de Gener de 2011

Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 4Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4  Següent

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Trobades :: Trobades a Catalunya-