2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya

ÍndexÍndex  CalendariCalendari  GALERIAGALERIA  FAQFAQ  CercarCercar  Llista de MembresLlista de Membres  Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

Comparte | 

Tornem al món bicilindric AK 350.

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo 
AutorMissatge
Paufont

Nombre de missatges : 308
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

MissatgeAssumpte: Tornem al món bicilindric AK 350.   Ds Des 06, 2014 9:11 am

Hola companys,

Ja fa un temps, poc després d'acabar l'estiu vaig desfer-me per motius personals del meu estimat Dyane, des-de llavors el meu cotxe ha estat un molt més que magnífic Dodge Dart GT 3700 línea 69, un cotxe rapid, còmode, potent, amb molt bones prestacions i "xuminades" abordo per l'època i capaç de donar mil voltes en qualitat de conducció a la majoria de cotxes que ens envolten...

Pero...

Sempre hi han "peros" i un dels "peros" que tenen algunes persones es que neixen bicilindrics i per molt que es tingui el millor cotxe del mon sempre anyoraran els 2 cilindres, aquella suspensio, aquella senzillesa mecànica, aquell soroll, aquella emoció d'intentar agafar les curves més impossibles amb el pedal avall, camins, carreteretes, autopistes i autovies, sense por de res en una llauneta tan petita i simple... Si, m'enyorava del Dyane com un desgraciat, perquè no dir-ho, igual que d'altres coses que mai tornaran, però perque no pot tornar un altre bicilindric?

Així doncs, vaig decidir posar a la venta el meu preciadissim Seat 1500 (es impossible per mi mantindre el Dodge i el Seat, dos transatlantics extremadament insostenibles amb 20 anys, impossible...) per comprar-me un 2cv o Dyane en perfecte estat, però davant d'un mercat tant dolent com el que hi ha ara la gent te poques ganes de comprar i en el fons també em sap greu vendre'l però mai en fare res, es inviable. Llavors vaig anar buscant 2cv o dyanes fets pols per internet a veure si trobaba algo decent per ser reparat i utilitzat de nou, em moria per un bicilindric i per tindre un cotxe que pogues combinar amb el dodge que no fos el nostre Kia diesel tan vulgarment modern.

Va ser llavors quan em va venir a la memòria que un amic i professor del meu institut amb el qual varem estar treballant en el projecte de construcció d'un vehicle elèctric un cop em va oferir un C8 i no el vaig voler perque ja tenia el Dyane, la AZU i el 1500 de manera que no podia ser i me'l vaig trobar a la gasolinera i l'hi vaig preguntar si encara tenia el C8 pero malauradament havia acabat en un plan "pive" i em va dir, si vols però tinc una furgoneta 2cv i dic bueno... Algo es algo ja quedarem un dia i me l'ensenyes.

El cap de setmana seguent vaig anar-la a veure i creient que seria una AKS 400 em vaig endur la sorpresa de que era una sostre baix, allà a les fosques no vaig distingir molt mes entre trastes i tot, no savia si es tractava d'una AZU o d'una 350, pero en fi, varem acordar un preu per ella i me la vaig quedar.

Avui l'he recollit, está de baixa definitiva ves a saber de quan, no te cap tipus de documents, només matricula. El seu estat es acceptable, está en bona forma fisica, te les suspensions i amortidors be, carroceria en molt bon estat, completa de tot i original, marca 5.000 i pico kms, en deu tenir una volteta de més, i de moment no engega, basicament perquè tampoc tinc claus ni el motor d'arranc reacciona a tenir la bateria posada, ni les llums ni res, alguna coseta elèctrica.

Se li hauràn de fer frens, canviar llantes i pneumàtics (llantes ja en tinc), canviar algunes gomes dels paliers, netejar i engrassar tot i donar-la d'alta altre cop i al cap d'un temps una pintadeta ja que al seu dia era blau clar i ara és d'un marró extremadament lleig. Ah si, i també em farà falta un silencios que está podridissim i el tram final d'escapament i a rodar, serà el meu cotxe de cada dia de nou i per tot, queda feina per fer, detalls per pulir però es una bona base i pel que m'ha costat es un excel·lent fitxatge Wink

Us deixo una foto perquè la vejeu, ja faré un bon reportatge amb detalls:

Ja li he fet una bona neteja interior (tot i que encara queda MOLT) i li he donat una capa de transformador d'oxid als terres de davant i una capa ben abundant d'antigravilla, a l'interior realment no té gaire feina a fer-li, realment es conserva molt be, igual que d'exterior de fet, només que la pintura es lletga... Rolling Eyes

En fi, ja us aniré comentant com va tot i a veure si en breus reviso el tema motor i la poso en marxa, tinc ganes de sentir-la petar.

Salutacionssssssssss

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
noke

Nombre de missatges : 329

MissatgeAssumpte: Re: Tornem al món bicilindric AK 350.   Dl Des 08, 2014 9:48 pm

Collons el que trobes! Sort i anims amb la restauració que esta pa ti chupao!
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
joaquim

Nombre de missatges : 402
Ubicació : san vicenç dels horts

MissatgeAssumpte: Re: Tornem al món bicilindric AK 350.   Dt Des 09, 2014 6:28 am

enhorabona nano...aixo si que es una bona peça,de segur que quedara molt i molt maca...endavant amb aquest nou projecte bicilindric cheers
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
misnenasdoscv

Nombre de missatges : 455
Ubicació : SABADELL

MissatgeAssumpte: Re: Tornem al món bicilindric AK 350.   Ds Des 13, 2014 4:39 am

enhorabuena,a disfrutarla pronto
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Jordi

Nombre de missatges : 1649
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

MissatgeAssumpte: Re: Tornem al món bicilindric AK 350.   Ds Des 13, 2014 5:39 am

A mi m'estan temptant amb una d'igual, i molt per cert, i fa poc a un altre forero tambe el van temptar i va picar Very Happy ,aquest any sera el de les ak350 cheers
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

MissatgeAssumpte: Re: Tornem al món bicilindric AK 350.   Ds Des 13, 2014 6:23 am

Moltes gràcies pels vostres comentaris companys,

Dir-vos que la furgoneta ja funciona (a falta de que freni) però ja l'he treta a donar algun tomet pel poble servint-me del frè de mà i la veritat es que funciona be, pero es força lenta i té una acceleració molt pobre, crec que finalment, tot i que realment em sap greu la posaré al dia de tot i me la vendré ja que jo necessito un cotxe que em dugui amunt i avall cada dia per autovia i aquest cotxe, sincerament, no l'hi veig tenint aquest ús. Així doncs me'l treuré de sobre i em buscaré un turisme a poder ser Dyane, que porti carburador de doble cos i si pot ser frens de disc.

Realment és una llàstima perque aquesta furgoneta está prou be de xapa, el xassis està be i realment m'encanta... Però no em resultaria un vehicle útil.

Salutacionss i ja us aniré posant els avanços.

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Jordi

MissatgeAssumpte: Re: Tornem al món bicilindric AK 350.   Dg Des 14, 2014 3:56 am

Et canvio un Dyane per la furgo si vols, esta documentada? El Dyane si
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

MissatgeAssumpte: Re: Tornem al món bicilindric AK 350.   Dg Des 14, 2014 4:32 am

Crec (només crec) que t'he enviat un MP, no estic segur si s'ha enviat ja que ho he fet de pressa que vaig d'examens fins dalt, s'acosten festes i el temari apreta... Rolling Eyes

Salut

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Jordi

MissatgeAssumpte: Re: Tornem al món bicilindric AK 350.   Dl Des 15, 2014 8:14 am

mp rebut Wink
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

MissatgeAssumpte: Re: Tornem al món bicilindric AK 350.   Dc Des 17, 2014 3:37 am

Finalment poso la furgo a la venta ja que se-m'ha posat un bon cotxe a tir, us deixo unes fotos més, demano per ella 600e

Està completa de tot, s'engega be i funciona, falta fer-li frens i treure la documentació (esta de baixa definitiva antiga) per a rehabilitar, xapa prou sana, només els terres laterals lleugerament afectats amb xapes posades damunt i antigravillat, seients originals amb les fundes també d'origen. M'urgeix, s'ha de passar a recollir aqui.

Salutacions,

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Tornem al món bicilindric AK 350.   Hoy a las 9:13 pm

Tornar a dalt Ir abajo

Tornem al món bicilindric AK 350.
Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Restauracions Pas a Pas-
Canviar a: